s نرم افزارهای رایگان کنترل وزن برای گوشی های اندروئید و آیفون – www.DrFree-Health.com
Home / تغذیه در سلامت و زیبایی / تغذیه و زیبایی / تغذیه و تناسب اندام / نرم افزارهای رایگان کنترل وزن برای گوشی های اندروئید و آیفون
نرم افزارهای کنترل وزن

نرم افزارهای رایگان کنترل وزن برای گوشی های اندروئید و آیفون

اگر می خواهید چند کیلو وزن کم کنید کنترل آنچه می خورید توصیه معمول کارشناسان است. بنابراین به همراه داشتن نرم افزاری که بتواند انرژی مصرفی شما را محاسبه کند شما را به هدفتان نزدیک تر می سازد. بدین ترتیب نیازی به مشاوره های طولانی مدت یا جستجو در اینترنت ندارید! تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب برنامه مناسبی است که نیازها و اهداف شما را تامین کند. در اینجا به تعدادی از نرم افزارهای رایگان کنترل وزن برای گوشی های اندروئید و آیفون اشاره می کنیم:

1- MyFitnessPal

این برنامه تاکنون مورد علاقه بسیاری از افراد بوده و رایگان بودن آن تقریبا غیرقابل باور است! زمانی که آمار شخصی خود شامل وزن، قد، سن، جنسیت، هدف وزنی مورد نظر و سایر موارد را وارد می کنید برنامه به شما می گوید که روزانه چه مقدار انرژی باید مصرف کنید تا در مدت زمان مورد نظرتان به
وزن دلخواه برسید.

شما آنچه می خورید و میزان فعالیت روزانه خود را وارد برنامه می کنید. نرم افزار مقدار انرژی دریافتی و مصرفی شما را محاسبه می کند تا انرژی خالص را به دست آورد. همچنین تغییرات وزنی شما را در یک گراف رسم می کند. نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا دوستانتان را دعوت کنید و از فضای مجازی لذت ببرید.

2- Superfoods

در سال های اخیر از غذاهای خارق العاده یا superfoods زیاد می شنویم و تقریبا هم می دانیم که باید بیشتر از آن ها استفاده کنیم چراکه موجب افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن می شوند. اما آیا همه این غذاها را می شناسیم؟ این غذاها دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ چه مقدار و چگونه آن ها را به رژیم غذایی خود بیافزاییم؟

نرم افزار superfoods شماری از مقالات کوچک و یک راهنمای ساده برای تمام مواد غذایی خارق العاده و فواید خاص آن ها را ارائه می کند. این برنامه مجموعه ای از حقایق علمی را در اختیار شما قرار می دهد تا نیازهای خود را از انواع این مواد غذایی تامین کنید.

3- Nutrino

این نرم افزار یک منوی شخصی برای شما فراهم می آورد تا مشخص کند باید روزانه چه مقدار انرژی مصرف کنید تا به هدف خود برسید. پس از اینکه اطلاعات اولیه خود را وارد کردید، نرم افزار مقدار وزن ایده آل شما و میزان فعالیت بدنی لازم برای رسیدن به یک هدف طولانی مدت را به شما نشان می دهد.

سپس می توانید غذاهای مورد علاقه خود و زمان مصرف آن ها (صبحانه، ناهار، شام) را به برنامه معرفی کنید تا یک منوی شخصی و حتی لیست خرید برای شما مهیا کند! حتی می توانید میزان پیشرفت، برنامه غذایی و سایر موارد را مستقیما از طریق نوترینو با سایرین به اشتراک بگذارید.

4- My Diet Coach

این برنامه زنان را مخاطب خود قرار داده است و هرآنچه به شما انگیزه می دهد که به برنامه کاهش وزن خود متعهد باشید را شامل می شود. در این برنامه می توانید یادآوری های شخصی تنظیم کنید، به طور مثال: «آماده کردن یک ناهار سالم» یا «نوشیدن آب». علاوه بر این، این نرم افزار از طریق عکس ها و شعارهای انگیزشی با تنبلی ورزشی و وسوسه های غذایی مقابله می کند. اگر به دنبال برنامه ای هستید که بیش از محاسبه انرژی، نقش دوستی حمایت گر و خیرخواه داشته باشد احتمالا این برنامه را می پسندید. می توانید اهداف وزنی خود را تنظیم کنید و این برنامه دلایل از دست دادن وزن را به شما یادآوری می کند.

5- WeightWatchers Mobile App

برنامه weightwatchers یکی از محبوب ترین رژیم های غذایی جهان و از جمله معدود برنامه هایی است که اثر کوتاه مدت و بلند مدت آن به اثبات رسیده است. این برنامه شما را در زمان کنترل غذا مدیتریت می کند.

کتابخانه وسیع غذایی این برنامه شامل بیش از 30 هزار نوع غذا_ از جمله غذاهای رستورانی_ است که برای هر ورود یک امتیاز می دهد، مقدار جیره امتیازی شما را محاسبه کرده و باقی مانده آن را اعلام می کند.

اگرچه این برنامه واقعا ضروری به نظر می رسد اما از سوی دیگر بسیاری از ویژگی های آن به صورت آنلاین و با پرداخت هزینه قابل استفاده است.

 

منبع: www.techradar.com

لطفا به این موارد هم توجه کنید

فواید گیلاس

فواید مصرف گیلاس

گیلاس در هر واحد (1 لیوان) کمتر از 100 کالری انرژی دارد و مقدار چربی …

پاسخ دهید