s چگونه انرژی حاصل از مصرف خوراکی های مورد علاقه را بسوزانیم؟ – www.DrFree-Health.com
Home / تغذیه در سلامت و زیبایی / تغذیه و زیبایی / تغذیه و تناسب اندام / چگونه انرژی حاصل از مصرف خوراکی های مورد علاقه را بسوزانیم؟
چگونه انرژی دریافتی را بسوزانیم

چگونه انرژی حاصل از مصرف خوراکی های مورد علاقه را بسوزانیم؟

راه بروید: زمان بعدی که به فکر مصرف پیتزا افتادید برای خرید آن راه بروید یا دوچرخه سواری کنید. یک برش پیتزای پپرونی 308 کالری انرژی دارد. 16 کیلومتر مسیر رفت و برگشت تمام انرژی مصرفی شما را می سوزاند.

برقصید: اگر به دلیل خوردن دو عدد شیرینی در میان وعده صبح احساس گناه می کنید برقصید.  رقصیدن به مدت 2 ساعت انرژی حاصل از چربی و شکر را می سوزاند. دو عدد شیرینی خشک به طور میانگین 500 کالری انرژی دارد.

خوب بخوابید: یک فرد 75 کیلویی در حین خواب تنها 95 کالری انرژی می سوزاند. بنابراین شام سبکی بخورید. از سوی دیگر خواب کافی به کنترل اشتها و مدیریت وزن کمک می کند.

پیاده روی کنید: اگر دوست دارید برای ناهار یک ساندویج هات داگ سفارش دهید آن را به تعطیلات موکول کنید و پیش از خوردن آن پیاده روی کنید. یک ساعت پیاده روی سریع می تواند انرژی حاصل از خوردن هات داگ را بسوزاند. یک ساندویج هات داگ 300 کالری انرژی دارد.

دوستانتان را همراهی کنید: قطعا نمی توانید از خوردن یک برش کیک شکلاتی روز تولدتان صرف نظر کنید. پس برای سوزاندن انرژی آن دوستانتان را همراهی  کنید و پیاده به خانه بازگردید. یک برش کیک شکلاتی 537 کالری انرژی دارد.

بازی کنید: دورهمی های دوستانه و صرف غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای پرانرژی در تعطیلات امری اجتناب ناپذیر است. پس برای سوزاندن انرژی آن ها بازی های گروهی ترتیب دهید. والیبال، بدمینتون، فوتبال و سایر فعالیت های مشابه انرژی زیادی می سوزانند.

کودکان را فراموش نکنید: اگر فرصت کافی برای راه رفتن ندارید برای سوزاندن انرژی شیرینی های خوشمزه، با کودکان بازی کنید. بازی های ایستاده و دنبال کردن کودکان به مدت یک ساعت، مشابه یک ساعت بازی والیبال انرژی می سوزاند.

 

منبع: WebMD

لطفا به این موارد هم توجه کنید

فواید گیلاس

فواید مصرف گیلاس

گیلاس در هر واحد (1 لیوان) کمتر از 100 کالری انرژی دارد و مقدار چربی …

پاسخ دهید