s عادات صبحگاهی افراد سالم – www.DrFree-Health.com
عادات افراد سالم

عادات صبحگاهی افراد سالم

هر روز صبح، انتخاب های شما تمام ابعاد سلامت شما را تحت تاثیر قرار داده و می توانند آن را به سوی بهبودی یا وخیم شدن پیش ببرند. متاسفانه همه می دانیم که با خاموش کردن ساعت به راحتی به سوی میلیون ها راه ناسالم کشیده می شویم. در اینجا به چند روش سالم برای مراقبت از سلامت جسم و روان اشاره می کنیم:

1- افراد سالم صبحانه را حذف نمی کنند.

شیر و غلات کامل، یک برش نان سبوس دار و کره بادام زمینی، آبمیوه تازه، یک فنجان چای یا قهوه، و تخم مرغ گزینه های مناسبی برای تهیه صبحانه سریع و سالم هستند. مصرف صبحانه به کنترل وزن و ثبات قند خون کمک می کند.

2- افراد سالم صبح ها ورزش می کنند.

افرادی که صبح ها ورزش می کنند چربی بیشتری می سوزانند و استرس کمتری دارند. انجام 30 دقیقه ورزش هوازی (مانند پیاده روی) و 15 دقیقه ورزش کششی (مانند یوگا) قبل از شروع روز به افزایش کارآمدی روزانه کمک خواهد کرد.

3- افراد سالم زودتر از خواب بیدار می شوند.

بسیاری از افراد سالم از آرامش ساعات اولیه صبح برای برنامه ریزی فعالیت های روزانه، تعیین هدف و  تمرینات حفظ تمرکز استفاده می کنند. این روش، یک راهکار علمی برای افزایش قدرت ذهن، کنترل استرس و بهبود روابط است.

4- افراد سالم روز خود را با سپاسگزاری و آگاهی شروع می کنند.

راز و نیاز، تفکر، تنفس عمیق صبحگاهی، نوشیدن چای یا قهوه برای افزایش هوشیاری، بررسی اخبار یا ایمیل های روزانه، ذهن شما را برای تعیین اهداف و شروع یک روز خوب باز می کنند.

 

منبع: WebMD

لطفا به این موارد هم توجه کنید

فواید گیلاس

فواید مصرف گیلاس

گیلاس در هر واحد (1 لیوان) کمتر از 100 کالری انرژی دارد و مقدار چربی …

پاسخ دهید